Cuba-en-Che-Guevara.reismee.nl

varadero

Vandaag hebben we onze relax dag. We leveren onze auto in en verlengen voor 3 dagen de auto van Henk en Truus, hiermee kunnen we de komende dagen nog ergens heen en behouden we onze vrijheid.

's Middags eindelijk met ons vieren het strand op en zwemmen in de golf van Mexico, wat een zalige temperatuur en wat een prachtig water. We genieten volop en zijn net kleine kinderen.

Aangezien het nog het regenseizoen is zien we vanaf de zee donkere luchten onze kant op komen dus tegen 5 gaan we terug naar het hotel. We zitten nog maar net op het terras als het begint te regenen. Eerst lijkt het een buitje maar al snel hoost het, ongelooflijk wat een water maar het blijft gewoon warm. Nadat we hebben gedoucht besluiten we in onze auto naar de winkeltjes te rijden. Er is zoveel water gevallen dat veel kruispunten blank staan en sommige oude auto's er niet door durven rijden.

De mannen kopen een cowboy hoed en verder is het alleen maar de gebruikelijke souvenier dingen die je niet nodig bent en nergens wilt neerzetten.

Na het avondeten nog even een spelletje canasta gespeeld en genoten van Cubaanse muziek en een dansshow.

Morgen weer een dag, trusten