Cuba-en-Che-Guevara.reismee.nl

varadero

Het weer lijkt vandaag beter te worden, eindelijk blauwe luchten. Hopelijk kunnen we nu nog ff genieten van soort 'stranddag' of wandeldag langs het strand mag ook, als er maar geen regen valt. Vanmiddag moeten we onze auto inleveren en dan zullen we verder te voet, koetsje, eierdopje of taxi moeten als we nog ergens naar toe willen.

Henk en Truus hebben gisteren nog via de wifi van het buurhotel wat caches opgezocht en willen die vandaag geloof ik zoeken. Roelof en ik zullen dan ff op zoek gaan naar sleutelhangers of gewoon op het strand liggen nu het nog kan. Ons laptopje heeft nu geen problemen meer sinds hij contstant aan de stroom staat, vocht krijgt nu geen kans meer. Nu eerst aankleden en ontbijten.

We spreken af dat we ff apart wat doen, Henk en Truus gaan een paar caches zoeken en vinden ook 1 die bij het voormalige Xanadu huis ligt een landhuis wat begin vorige eeuw door een Amerikaan is gebouwd en nu als hotel in gebruik is. Zij leveren zonder probleem de auto in en Roelof en ik proberen een internetkaart te scoren, pfff wat een drama, hotel hiernaast wil mij geen verkopen aangezien ik niet van het hotel ben. We lopen uiteindelijk naar het winkelcentrum en daar bij het internetcafe duurt het belachelijk lang voordat je überhaupt aan de beurt bent. Geen kaart. Terug in het hotel gaan wij vieren naar het buurhotel en Henk koopt 2 kaarten, zijn polsbandje heeft hij binnenste buiten gekeerd en is nu wit zoals de mensen van dat hotel. We upgraden onze stoelen, voor de terugvlucht, naar iets meer beenruimte nu we ff op internet kunnen.

Eindelijk naar het strand en even bakken en nog in zee zwemmen. We zien pelikanen overvliegen en genieten met volle teugen, dit weer zullen we vast gaan missen. Daarna ff douchen en buiten de deur eten. Aangezien ik wel bij het steakhouse wil eten weten we wie we de schuld moeten geven indien het niets is. De ober maakt een uitstekende indruk, net zoals het interieur maar vooral het eten. Zalig gegeten en met een goed gevoel lopen we terug en nadat we nog even een trackable van Henk hebben achtergelaten bij de cache die bij een treinwagon ligt lopen we via een paar winkeltjes terug naar ons hotel voor een slaapmutsje.

Morgenvroeg nog tot 10.45 tijd om te genieten en dan terug naar huis, slaap lekker.

Reacties

Reacties

Esther

Geweldig leuke verhalen, ik heb ze allemaal gelezen ! Zo krijg ik toch wel een heel goede indruk van jullie vakantie....erg leuk !!!

Truus

Het is netof ik de reis nog een keer maak nu ik alle verhalen achter elkaar gelezen heb, heerlijk!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!